7 vänner från msp!

Hellu!

Av - - 2013-08-01 02:59

Min uppdatering här är lika seg som en åsna :c

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva, haha.

Så jag gör ännu en ett random inlägg och skriver lite saker om något jag kommer glömma av efter 5 minuter.

Meeehn! jag gör en sak som man brukar göra på forum.

Slå tangentbordet och sedan skriva till det xD

Sist jag gjorde det råkade jag slå sönder tangentbordet... xD


uijorp= Under isen jobbar ostar rätt praktiskt

Dafuq!? ;D xD


Och det var något jag kommer glömma av om 3...2...1... 0!

Vad skrev jag? O.O


Men här har ni en bild jag gjorde på 2 minuter xD

 

Slarvgjord xD


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards